|
Hallo allemaal,
Allereerst sorry als ik het in het verkeerde kopje heb gezet, maar ik ben hier nog niet zo erg thuis. Ik wilde even mijn verhaal kwijt op iets anders dan een of ander nep liefdes forum. Het is namelijk zo dat ik ongeveer een maand geleden mijn lieve vriendin ben kwijtgeraakt. Ik heb 2 jaar een relatie met haar gehad, maar niet alles liep echt op rolletjes. Vooral het laatste half jaar niet. Dit kwam echter door mij, omdat in psychologisch een beetje in de knoop zat en daar niet goed mee kon omgaan. Nou gaat het de laatste tijd best goed met me moet ik zeggen, en ook tot opluchting van mijn ex. Maar toch maakte ze het dus uit een tijdje terug. Ik weet geen reden, ze wil niet met me praten, ze wil geen contact meer, ze wil me nooit meer zien. Terwijl ik er echt 100% van overtuigd ben dat ze echt van me gehouden heeft, en nog steeds wel doet, maar er is blijkbaar iets dat haar pijn doet bij mij (en ook weet ik 100% zeker dat ze geen ander heeft!).. Nu dan maar even naar het punt waarom ik op dit forum kom.. Sinds dat ik "ziek" was heb ik vaak gebeden. Gebeden om mentale genezing voor mezelf, maar ook om dat alles maar goed mag gaan met de mensen rondom mij en dat mijn status niks zou mogen veranderen. Toch ging het uit met mijn vriendin. Ik ben er nog steeds helemaal kapot van. Ik heb vanaf het moment dat het uit is elke dag minstens 2x gebeden, maar het lijkt wel of zelfs dat niet helpt. Terwijl dat toch het krachtigste wapen ter wereld moet zijn? Uiteraard heb ik gezocht op onderwerpen als "Waarom wordt mijn gebed niet verhoord?" Maar het enige wat ik daar lees is: Omdat je gebed egoistisch is. Is het dan niet zo dat elk gebed egoistisch is? Betekend dat niet dat God egoistisch is? Wil hij dan soms alleen dingen horen die hem vrolijk maken en de rest negeert Hij? Ik begin een beetje de hoop te verliezen eerlijk gezegd. En inderdaad dit gaat verder dan alleen de kapotte relatie van mij, maar toch heeft dit er ook heel veel mee te maken, want ik zou er echt alles aan doen om dat lieve meisje weer terug te krijgen.
Misschien weten jullie meer dan ik weet.. alvast bedankt!
|