|
Emoties
ik begrijp je voorzichtigheid en je onzekerheid wat moet je nou met al die emoties zonder gaat toch ook prima? nou er zijn veel verschillende emoties sommige zou je liever niet voelen denk ik er is boosheid er is vreugde er is verdriet er is pijn er is liefde er is wrok er is blijdschap er is eenzaamheid allemaal gevoelens en emoties
wat denk je had god ons met emoties/gevoelens geschapen als we ze niet nodig hadden? ik zei al God zelf laat ook regelmatig zijn gevoelens en emoties zien in de bijbel wij zijn gemaakt naar Zijn beeld Jezus huilde ook eens wist je dat? en in de tempel werd hij vreselijk boos en Hij was regelmatig zeer bewogen met de mensen hij is bewogen met jou
jezus liet merken hoeveel hij om de mensen gaf jezus houd van jou wil jou zijn liefde geven dat kan je met je hoofd horen en in je emoties en gevoelens ontvangen hij wil jou vreugde geven in plaats van verdriet
het weten met je hoofd is een begin het ontvangen en aanvaarden in je gevoel is iets wat er achteraan komt
je kunt jezus en zijn liefde ook op afstand houden bang voor wat er komen gaat,houd je de deur dan dicht.
hij houd zoveel van jou en klopt aan je deur en zegt kom laat mij mijn liefde in je uitstorten kom laat mij jou omarmen hij zegt: ik wil jou ..... ik wil jou al mijn liefde geven
hij wacht tot jij zegt kom maar hij breekt niet in daarvoor houd hij veel te veel van jou
sunshine