|
Ik hoorde van de vaderhart week en dacht, daar moet ik naar toehoewel ik het door mijn opgelopen beschadigingen ook heel eng vond. maar God kent mij en mijn verleden. op de ochtend van de eerste bijeenkomst kreeg ik zefanja 3vers 20 te lezen dat eindigde met: "wanneer ik voor uw ogen een keer zal brengen in uw lot,zegt de Here". Voor het eerst las ik dit in de bijbel Nu wist ik; God ik ga in vertrouwen met U. En God ging met mij. Hij overspoelde mij met zijn liefde. Hij haalde één voor één alle pijn en verdriet uit mij. het moment dat ik vergeving kon geven aan hen die mij hadden verwond en vergeving vroeg aan God voor de mensen die ik verwond had... toen mocht ik steeds meer die onbeschrijvelijke liefde van mijn Vader gaan ervaren. Op één van de avonden sprak mijn Hemelse Vader tot me en zei dat Hij al die jaren naar mij had gekeken en dat mijn grote broer Jezus al die tijd voor mij had gebeden,dat ik mijn geloof niet zou verliezen. Ik hoef niets meer te bewijzen,ik hoef niet perfect te zijn. Ik mag Vaders dochter zijn en Zijn hand vastpakken. Hij zal het gaan doen.
gelezen in en stuk over Het Vaderhart van God
|