|
Bewogen
O God wat ben ik dankbaar O God wat ben ik blij Dat ondanks alle pijn En ondanks alle moeite U toch mijn redder wilde zijn
O God ik ben bewogen O God ik heb verdriet Ik kijk dan naar mijn broertje Met al zijn pijn en moeite En ik weet dat U hem ziet
O God u bent vol liefde O God u bent het licht De pijn is reeds gedragen Herstel is al inzicht
O God wat ben ik dankbaar O God wat ben ik blij U leerde mij te vragen De pijn die wilt u dragen En u zult bij mij zijn
O God u bent bewogen O God u hebt verdriet De pijn is reeds gedragen Maar velen durven niet te vragen En te komen met het verdriet
O God wat ben ik dankbaar O God wat ben ik blij Dat ondanks alle pijn En ondanks alle moeiteJ ezus mijn geneesheer wilde zijn
Kan ook hij nu maar vertrouwen Zijn hoop op Jezus bouwen Want God wil komen in de pijn De strijd is reeds gestreden Zijn overwinning zal er zijn
Gods ogen zijn vol liefde Gods hart is volverlangen Jouw pijn en moeite op te vangen Hij wil jouw redder zijn
O God ik wil wat vragen Hem naar uw hart toedragen O God ik ben bewogen Wilt u zijn tranen drogen? En heel dichtbij hem zijn?
heb ik geschreven op zondagochtend 13 mei 2007
groet sunshine
|